Vizualinis (firminis) stilius – tai organizacijos veidas – vizualų rinkinys, apibrėžiantis organizacijos ženklo stilių ir dizainą, kuriantis jos atpažįstamumą. Bendradarbiaujant dizaineriams, ženklodaros, maketavimo specialistams, organizacijos atstovams, sukuriamas originalus, vientisas ir įsimintinas su atributika susijusių produktų apipavidalinimas, atitinkantis specifiką ir ypatybes. Tai netiesioginė komunikacija, pristatanti ir reklamuojanti organizaciją visur ir visada. Firmine atributika gali būti: vidinė dokumentacija, išorinė reklama, plakatas, tinklapis, reklaminiai suvenyrai, vėliavos ir kt.
Kodėl vizualinis stilius yra svarbus ir aktualus organizacijai? Kokios sudedamosios dalys? Šiuos ir kitus klausimus analizuojame „grafinio dizaino“ ir „medijų meno“ pamokose bei neformaliojo švietimo užsiėmimuose.
Mūsų gimnazistai pristato gimnazijos plakatų projektų idėjas. Temos: „Atvirų durų dienos“ ir „Pasirengęs/usi skrydžiui“.
Grafinio dizaino ir medijų meno mokytoja eksp. Gražina Šutienė
Vaizdo įrašas: https://fb.watch/s_3Qsr2hdX/